4 клас

   
            

ІV тиждень (05-07 травня)

Середа, 05 травня

 Мистецтво

 Тема: "Музика Північнічної Америки"

До вашої уваги  відеоурок.

    





      

 Українська мова

 Тема: Повторення вивченого про частини мови. Іменник.



Впр. 148. 
 

 Математика

 Тема: Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо часткамістить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу.


№ 1046, 1047.


 Природознавство

 Тема: Які галузі господарства розвинені у степовій зоні?


Стор. 163 - 164.

 Англійська мова

 РЗ впр 1,2 стор 99

 

 

 

 

 

 

Четвер, 06 травня

 Українська мова

 Тема: Поввторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Головні члени речення. Однорідні члени речення.


Скласти і записати у зошит по одному реченню різних за метою аисловлювання. Підкреслити головні члени речення.

Виконати завдання зошит ДПА стор. 46-49.

 Природознавство

Тема: Якою є природа Карпатських гір?

 


Стор. 165 - 166.

 Інформатика

 Тема: Зберігання інформації. Носії інформації.

 Зошит стор. 58 - 59.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

П'ятниця, 07 травня

 Українське читання

 Тема: Л. Каденюк - космонавт України. За К. Поляковою " Промінець - син сонця.

Стор. 133-137 (стар), стор. 151, 153-156 (нов).

 Математика

 Тма: Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел.



 Я у світі

Тема: Мандруємо Європою.


 

 Класна година

 Тема: 8 Травня - День пам'яті та примирення.


Війна! Війна! І знов криваві ріки! І грім гармат, і шаблі дзвін. Могили, сироти, каліки. І сум покинутих руїн. (Олександр Олесь)

8 травня – День пам’яті та примирення. Сумна і важлива дата, яка має нагадати всім нам про необхідність збереження миру на планеті та недопустимість війни. 

Щороку в травні ми відзначаємо День Перемоги. Дорогою ціною заплатив український народ за участь у найстрашнішій за всю світову історію війні 1941-1945 рр. Не щезне з пам'яті людської, не йде є забуття великий подвиг і велика трагедія нашого народу - його битва, його перемога над фашистами. Можна по-різному ставитися до Другої Світової війни, по-різному її називати, але хіба ж можна забути тих, хто поліг у боях, хто віддав своє життя для щастя інших. Сьогоднішня розмова - це  лише  маленька часточка великої данини пошани тим людям, які врятували нас.

    Кривавою сторінкою в книгу історії світу вписана Друга світова війна. Сім довгих років боролося людство проти фашизму, жорстокості й ненависті, сім довгих років перемагало біль і жахіття війни. Та ось вистояли, подолали, перемогли! Але яку високу ціну було сплачено за цю перемогу! Скільки життів ніколи не знайдуть спокою на землі! Стогіном степових вітрів розноситься світом страждання війни, полум’ям пам’яті лунають постріли на полях боїв, скам’янілими сльозами височіють монументи загиблим… Наше завдання – ніколи не забувати про події тих літ, завжди пам’ятати та передавати наступним поколінням. Саме тому травневе повітря дихає двома датами: ми знаємо День Перемоги – 9 Травня, але не забуваймо і 8 травня – День пам’яті та примирення. День па́м'яті та прими́рення відзначають 8 травня, в річницю капітуляції нацистської Німеччини. Ця подія є символом перемоги над нацизмом. Вшануймо  подвиг українського народу, його визначного внеску в перемогу Антигітлерівської коаліції у Другій світовій війні та висловим  повагу  всім борцям проти нацизму».

 

 

 

 

 

 

 

 

             
 ІІІ ТИЖДЕНЬ (26-30 КВІТНЯ,  2021 р)

Понеділок, 26 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

 Українське читання

Тема:  Опрацювання творів із Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання.

Катерина Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба"

стор. 112-117.

 Українська мова

 Тема: Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів. Усний переказ тексту.

Впр. 68.

Математика 

Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування рівнянь. Задачі на знаходження середнього арифметичного. 

№ 998, 1003.




Класна година


Тема: ЧОРНОБИЛЬ: 35 РОКІВ ПАМ'ЯТІ.




 Бесіда: Міни та вибухонебезпечні предмети.


Минуло багато десятків років від тоді, як закінчилася Друга світова війна, але із регулярністю вона нагадує про себе небезпечними знахідками. Заіржавілі артилерійські снаряди, міни та авіабомби, що не розірвалися тоді, знаходять своїх жертв у сьогоденні.

Знайти «небезпечну іграшку» можна практично скрізь: у лісі, старому окопі, на свіжозораному полі, на власному городі і, навіть, на вулицях міст. І якщо вибухові пристрої великого зразка легко розпізнати за зовнішнім виглядом і діяти відповідно до інструкції, то саморобні вибухівки, що можуть з’явитися на вулицях міст і селищ, виявити набагато складніше. Небезпека терористичних актів, від яких не застрахована жодна країна світу, робить питання поводження із невідомими, залишеними без догляду речами досить актуальним.

Вибухонебезпечні предмети – це будь-які пристрої, засоби, підозрілі предмети, які здатні за певних умов (або під час зовнішнього впливу на них) вибухати

Як правило, знаходячи серійні міни, снаряди, гранати, дорослі люди негайно викликають фахівців, які убезпечують територію й знешкоджують небезпечні знахідки в установленому порядку. Інша справа – діти: природна цікавість спонукає їх на страшні експерименти. Діти підкладають боєприпаси у багаття, випробовують їх на міцність ударами, намагаються розібрати, приносять додому, у двір, школу.

Тому в разі виявлення незнайомих предметів або схожих на вибухонебезпечні:

- у жодному разі не можна торкатися знахідок власноруч і дозволяти це робити іншим;

- про знайдені підозрілі предмети слід негайно повідомити дорослих (ДСНС, у школі, поліції, найближчій установі);

- не можна розпалювати багаття поблизу знахідки;

- слід запам'ятати дорогу до того місця, де була виявлена знахід­ка, й поставити застережний знак.

Категорично забороняється:

- брати вибухонебезпечний предмет у руки, зберігати його, нагрівати та ударяти по ньому;

- переносити, перекладати, перекочувати його з місця на місце;

- намагатися розібрати;

- використовувати для розведення вогню, кидати, класти у вогонь;

- заносити в приміщення;

- закопувати в землю;

- кидати в криницю або річку;

- здавати на металобрухт;

- використовувати для виготовлення саморобних піротехнічних засобів - петард чи вибухових пакетів.

Невиконання цих вимог і правил може призвести до тяжких наслідків, що, на жаль, трапляється дуже часто.

ПРИ ВИЯВЛЕНІ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ ТЕЛЕФОНУЙ ЗА НОМЕРОМ «101»




 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок, 27 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

 Українське читання 

Тема: "Іван Франко "Заєць та їжак" , "Осел і лев". 




Стор. 125-127(стар).

Стор. 143-147 (нов).

Виразно читати, переказ казок.

 Українська мова

 Тема: Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слова. Складання розповіді за поданими словами. 


Визнач будову кожного слова. Запиши у зошит.

Вечоріє, вечір, вечірній, увечері,

Морський, моряк, море, заморський;

Морозний, заморозило, мороз, морозець.

 Математика

 Тема:Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок) Задачі на знаходження середнього арифметичного.



 Основи здоров'я

 Тема: Звички і здоров'я.



 Англійська мова

 РЗ впр 1,2 стор 96-97

 

 

 

 

 

 

Середа, 28 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

Украінська мова 

 Тема: Повторення. Частини мови. 


Виконати завдання Зошит ДПА стор.42-45

 Математика

 Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач. 

№1026, 1027

 


Природознавство 

 Тема: Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?


Стор.158-159


 Музичне мистецтво

Тема:"МЕЛОДІЇ ЗАГАДКОВОГО СХОДУ"

       До вашої уваги відеоурок.

          


         

 Англійська мова

 РЗ впр 1 стор 98

 

 

 

 

 

 

Четвер, 29 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

 Природознавство

 Тема:Яка природа в степу?


Стор.160-162, зошит стор. 56-57

 Українська мова

 Тема: Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови.

Виконати завдання зошит стор.52-53.

 Інформатика

 Тема:Складові комп'ютера. Пристрої введення та виведення інформації.


Зошит стор 56.

 Трудове навчання

 Тема: Декорування писанок.



 

 

 

 

 

 

 

 

П'ятниця, 30 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

Українське читання

  Тема:В. Скуратівський "Берегиня", Р.Завадович "Наш Великдень", Я Музиченко "Про писанки і про великдень".

Стор. 128-133 (стар)

стор. 147-151 (нов).

 Математика

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа, якщо  частка містить нулі. Задачі на зведення до одиниці.

№ 1049, 1050.

 Я у світі

Тема: Європейський Союз - співтовариство народів Європи.


Стор.146-149.

 

 Російська мова

 Тема: Части речи. Глагол. 

Упр. 266.

 Бесіда-інструктаж

 Попередження дитячого травматизму під час Великодніх та травневих свят.


 

 

 

 

 

 



  ІІ ТИЖДЕНЬ (19-23 КВІТНЯ,  2021 Р)

понеділок, 19 КВІТНЯ


Предмет

Навчальний матеріал

Українське читанняТема: М. Слабошпицький "Лелеча весна", Л.Українка"Уже Весняне сонце припікає"
стор.120-122, вірш вивчити напам'ять (стар)
стор.135-140, ВІРШ ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ (нов)

Українська мова 
Тема: Розвиток мовлення.
"Розповідаю про свою Батьківщину"
Написати розповідь про місто або село, де ти народився, навчаєшся.

Використовуй план написання розповіді.
1. Як називається місто або село, де ти народився?
2. На якій вулиці ти мешкаєш?
3.Що цікавого ти моеш розповісти про своє місто або село?
4. Чим тобі подобається твоє місто або село?




МатематикаТема: Письмовє множеннябагатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв'язування задач на зустрічний рух.


№ 966, 967.
Образотворче мистецтвоТема:Створення багатофігурної композиції "Гидке каченя"
Альбом стор. 50 (Урок 26)





Вівторок, 20 квітня
                

ПРЕДМЕТ

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Англійська мова
РЗ впр 1-2 стор 92-93

Українське читання
Тема: М. Коцюбинський " Іван Якович Франко", І.Франко "Дивувалась зима"
Стор. 123-125 (стар), 
стор.141- 143 (нов).





Українська моваТема: Повторення про прислівник.
Виконати завдання зошит ДПА  стор. 38-41.
МатематикаТема:письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578х403. Задачі на рух.
№ 975, 976.
Основи здоров'я

Тема: Відомі параолімпійці.





середа, 21 квітня



ПРЕДМЕТ

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Музичне мистецтво
Тема:"Співучі країни південного кавказу"
До вашої уваги відеоурок.
          


Англійська мова
РЗ ВПР 1 (a, В), 2 СТОР 94-95
МатематикаТема: Письмове  Ділення на двоцифрове число. 



Виконати у зошиті номери   № 979, 986.

Українська моваТема: Повторення. Діалог.
Скласти текст і записати у зошит на тему "Заняття у вільний час".

ПриродознавствоТема: Як природа зони мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини.
Стор. 152-154


четвер, 22 квітня

ПРЕДМЕТ

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

ПриродознавствоТема: Що таке лісостеп?


Стор. 155-157.
Зошит стор. 56.
Українська мова
Тема: Повторення вивченого про текст. Основна думка тексту, заголовок.
Впр. 49.  Скласти текст "Весняний день"
Інформатика Тема:  Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації.

 

Трудове навчанняоформлення та оздоблення виробів. 
Приємне для найрідніших.
стор. 33 (альбом)





п'ятниця, 23 квітня

ПРЕДМЕТ

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Українське читання Тема: Позакласне читання.
Твори про весну. Хрестоматія стор. 107-111

Математика
Тема: Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
994, 995.


я у світі
тема:
Україна і світ. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.
стор. 130-135.


Російська моваЧасти речи. глагол.
УПР. 310.






І ТИЖДЕНЬ (14-16 КВІТНЯ,  2021 р)
СЕРЕДА, 14 квітня

1.      1. Українська мова.

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Прислівник».



Виконайте завдання у зошитах.

Завдання 1. Прочитай фразеологізми. Заміни їх прислівниками.

Опинитися просто неба - ……

Прокинутись ані світ, ані зоря - …..

Не мати ні кінця, ні краю - ……

Лягти разом з курами  - ….

Спати без задніх ніг - ….

Виконати завдання п’яте через десяте - ….

Приїхали, як сніг на голову - ….

Працює як сонна муха - …..

Кинутися з усіх ніг - ….

Жити на широку ногу - …

Надворі, хоч в око стрельни - ….

Намокнути до останньої нитки - ….

Слова для довідки: абияк, безупинно, розкішно, багато, наскрізь, зовсім, несподівано, міцно, безпробудно, рано, повільно, надворі, дуже швидко, темно, безмежно, безкінечно.


Завдання 2. До поданих прислівників добери протилежні за значенням.

Холодно – …., влітку -…, вночі -…,швидко - …, мало - …, голосно - …, краще - …, тепло - …, весело - …,  спершу - ….

 

Завдання 3. Спишіть прислівники, поставте у дужках до них запитання. Складіть два речення з прислівниками (на вибір).

Спокійно, неголосно, негучно, мовчки, нечутно, беззвучно, глухо, світло, безхмарно, сонячно, погожо, прозоро, чітко, іноді.

2.       Математика.

Тема: Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування і порівняння задач.

№ 945, 949.

3.       Природознавство.

Тема: Про що «розповідає» карта природних зон України?



Стор. 147 – 148, виконати  у зошиті стор. 53.

5. Музичне мистецтво.  

Тема:"Казкові Фінляндія та Норвегія"

До вашої уваги презентація та відеоурок. 

                                                              


                                     


Вокально-хорова робота.



четвер, 15 КВІТНя


Предмет

Навчальний матеріал

Природознавство
Тема: "Яка природа в Поліссі? Мішані ліси".



Стор. 149-151.
Виконати завдання у зошиті стор. 54.
Українська мова
Тема: Узагальнення вивченого. 
Виконати завдання зошит ДПА стор. 34-37
ІнформатикаТема: Перетворення інформації.

Трудове


навчання.
Тема: Колаж. 
Альбом стор. 32.



п'ятниця, 16 КВІТНЯ



Предмет

Навчальний матеріал

Літературне читанняТема: Розвиток мовлення. Є. Бєлкіна "Початок весни"
Стор. 118-119 (стар)
Стор. 134-13 (нов)

МатематикаТема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
№ 953, 958.












1.   

 

 

  
                  ДОБРИЙ ДЕНЬ,  МОІ  ЛЮБІ  УЧНІ!

                     пРОХАННЯ ОЗНАЙОМИТИСЬ З МАТЕРІАЛАМИ ПРИСВЯЧЕНИМИ 

                                   Дню Соборності України



  22 січня. Яке ж свято відзначає наша країна саме в цей день? (День соборності та свободи)

Соборність – це обєднання, це символ боротьби за волю, порозуміння між людьми і частинка надії і віри у майбутнє

   Це було дуже давно, ще на початку ХХ століття. Західна частина України була під Австро-Угорщиною, а східна під Російською імперією.

У 1917 році в цих державах розпочалися революції. Саме в цей час, коли  Австро – Угорщина  розпалася, а Росія  була охоплена  революцією, утворилися  Західноукраїнська Народна Республіка і  Українська Народна Республіка.

   Західноукраїнську Народну Республіку очолив Євген Петрушевич, а Українську Народну Республіку - Михайло Грушевський.

Українці  Західноукраїнської Народної Республіки та Української Народної Республіки завжди мріяли жити в єдиній, соборній, незалежній державі.

   Тому у 1919  році на станції  Фастово  у бронованому вагоні  Деникіна  було підписано Акт про злуку  Західноукраїнської Народної Республіки та Української Народної Республіки.

   У 1919 році на  Софіївському майдані у Києві було оголошено про підписання Акта про злуку Українських Народних республік.

Саме цей день, 22 січня вважається днем  Соборності України. Державним гербом  Соборної України  став  тризуб. Україна стала єдиною соборною державою.

22 січня  1990  року, ще в часи Радянського Союзу, люди вишикувалися у  живий  ланцюг від Львова  до  Києва. Таким чином вони демонстрували  єдність  держави.

     У 1999 році Указом  Президента  України  22 січня було оголошено великим  державним святом. Саме 22 січня ми святкуємо День Соборності України.

        22 січня 2021 року - 102-річчя підписання злуки про об’єднання Західно – Української та Української Народних Республік.  День Соборності України – свято, що відзначається щороку в день проголошення Акту об’єднання українських земель, що відбулося 22 січня 1919 року на Софійській площі в Києві.      

        Відбулося об’єднання українських земель, а разом з тим  українських традицій, звичаїв, мови, що мало велике історичне значення для українського народу. Подивіться, яка гарна наша земля, які привітні та добрі люди.

(перегляд відеокліпу)

 


П'ятниця 22 січня  2021 року.

 1. Українське читання.

Тема: А. Камінчук "Іній", П.Сингаївський "Все навколо ..."

стор. 84 - 85 (стар), стор.96 - 97 (нов), вивчити один вірш напам'ять

2. Математика.

Тема: Обчислення площі прямокутника. Розв'язування задач.

№ 600, № 601.









3. Я у світі.

Тема: Чи варто бути правдивим? Погані звички.

Стор. 69 - 76. (Знайти на сайті https://pidruchnyk.com.ua/  підручник Я у світі. Н. М. Бібік)

4.Російська мова.

Тема: Части речи. Имя прилагательное как часть речи. 
Упр. 178. 


Четвер 21 січня  2021 року

1. Інформатика

Тема: Електронна пошта

2. Українська мова.

Тема: Узагальнення вивченого про прикметник. Складання тексту-розповіді на тему "Мої зимові канікули".

Зошит ІІ частина стор. 5 - 6.

3. Природознавство.

Тема: Який материк найспекотливіший на планеті?

Стор. 95 - 97. Зошит стор. 35 



4. Трудове навчання.

Тема: Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. "Дивакуватий подорожній"

Альбом стор. 17.

Середа 20  січня  2021 року

1. Англійська мова

впр. 2 стор. 61

2. Музичне мистецтво.

Тема. На гостини до сусідів. 
Музика білоруського та молдавського народів.


3.Українська мова.
Тема: Повторення про прикметник.
Зошит ІІ частина стор. 7 (Урок 60)
Впр. 284. 

4. Математика.
Тема: Правило обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу.
№ 591, № 592.


5. Природознавство.
Тема: Які особливості має рослинний і тваринний світ Євразії?
Стор. 90 - 94.   Зошит стор. 34 (завдання 4)


Вівторок  19  січня  2021 року

1. Українське читання.

Тема: Є. Гуцало "Іній", С. Вангелі "Ніч під новий рік"

Стор. 83 - 84 (стар). стор.89 - 92 (нов)

2. Українська мова.

Тема: Узагальнення вивченого про прикметник.

Впр. 289,  зошит  ІІ частина  стор. 4 - 5.

3. Математика.

Тема: Площа фігури. Квадратний сантиметр.  Задачі аналогічні до задач на спільну роботу.

№ 579, № 580.

4. Основи здоров'я.

Тема: Охорона здоров'я дітей.

Знайти на сайті https://pidruchnyk.com.ua/  підручник  Основи здоров'я Бех, Воронцова, Пономаренко  Стор. 81 - 87 



5. Англійська мова
впр 1,2 стор 60





Понеділок  18  січня  2021 року

1. Українське читання.

Тема: З. Мензатюк "Мільйон мільйонів сестричок"

Стор. 81 - 83 (стар.), стор. 95 - 96 (нов.) читати і переказувати.

2. Українська мова.

Тема: Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст.

Впр. 286,  Зошит  ІІ частина  стор. 2 - 3

3. Математика.

Тема: Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Знаходення значень виразів на сумісні дії різноо ступеня. Задачі на спільну роботу.

№ 574, 575.

4. Образотворче мистецтво.

Тема: Казкові звірі та істоти "Зимова фантазія"(Фарби)


5.Російська мова.

Тема: Части речи. Имя прилагательное как часть речи. 

Упр. 173. 


П'ятниця  15  січня  2021 року

1. Українське читання.

Тема: О.Леонтович "Три сестриці",В. Конопелець  "Якого кольору сніг".

Стор. 80 - 81 (стар),  стор. 93 - 94 (нов).

2. Математика.

Тема: Множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу.

№ 565, 566.



3. Я у світі.

Тема: Культура спілкування. Чому виникають конфлікти?

Стор. 76 - 81. (Знайти на сайті https://pidruchnyk.com.ua/  підручник Я у світі. Н. М. Бібік




Всіх своїх учнів та батьків щиро вітаю зі святом Старого Нового року. Бажаю міцного здоров'я, щастя, успіхів і всього найкращого у Новому 2021 році. З повагою Ваша вчителька.


Четвер 14 січня 2021 року

1. Інформатика

Тема: Правила безпечного користування Інтернетом

2. Природознавство.

Тема: Який материк на Землі найбільший?



Стор.87 - 8.   Виконати завдання у зошиті стор.33.

3. Українська мова.

Тема: Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст.

Впр. 283,  Зошит  ІІ частина  стор.1 - 2.


4. Трудове навчання.

Тема: Плетіння. "Пташка - мотанка".

Альбом стор. 16.






Середа  13  січня  2021 року

1. Українська мова.

Тема: Відмінювання прикметників у множині.


Впр. 282, вивчити правило на стор.99.  Зошит стор. 62-64.

2. Математика.

Тема: Множення у випадку кількох нулів у першому множнику. Розв'язування задач із двома буквеними даними.

№ 551,  № 552, № 557.

3. Природознавство.

Тема: Що "розповідає" карта про форми земної поверхні?

Стор. 85 - 86, виконати завданняна стор.86.


4. Англійська мова 
впр 1, 2 стор 59

5. Музичне мистецтво

 Тема. На гостини до сусідів.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ  до уроку.

Сприйняття музики : Р. Щедрін  балет "Пустотливі  частівки"

 Слухаємо  російську народну пісню "Со вьюном я хожу"

Вчимося співати:  І.Танчак"Добрий день"


Вівторок  12 січня  2021  року

1. Українське читання.

Тема: Щедрівки. "Ой сивая та і зозулечка", "Щедрик, щедрик, щедрівочка".

Стор. 77 - 79 (стар),  стор. 87 - 89 (нов), вивчити одну щедрівку напам'ять  (на вибір).


2. Українська мова.

Тема: Вимова та написання закінчення  -ій  у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках.

        Н.в.                                          Д.в.                                             М.в.

довга дорога                           довгій дорозі                         (на) довгій дорозі

синя стрічка                            синій стрічці                         (на) синій стрічці

щира дружба                           щирій дружбі                        ( у) щирій дружбі

Впр. 277 (підручник). Зошит стор. 60 - 62.


3. Математика.

Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв'язування задач.




№ 543,  №549, №548.

4.Основи здоров'я.
Тема: Інфекційні хвороби, які набули соціального значення.





Знайти на сайті https://pidruchnyk.com.ua/  підручник  Основи здоров'я Бех, Воронцова, Пономаренко стор. 80 - 83. Зошит стор. 34 - 35.


Понеділок  11 січня 2021 року

1. Українське читання.

Тема: Тамара Коломієць "Січень", Софія Майданська "Колядники"

стор. 75 - 77 (стар),  стор. 86 - 87 (нов).

2. Українська мова.

Тема: Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий і м'який приголосний в однині. Уживання знака м'якшення перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини.


Впр. 276 (підручник). Зошит стор.57- 60.



3. Математика.

Тема: Дія множення. Закони множення та їх застосування. Розв'язування задач на рух. 


№ 539,  540, повторити таблицю множення і ділення чисел 2 - 9.

 
4. Образотворче мистецтво.

Тема: Малювання "Синій туман".




 Понеділок  2 листопада 2020 року

1. Українське читання 

 Тема:"Україна - рідний край". Опрацювати такі твори:

Г. Черінь "Рідна хата", за Б. Харчуком "Найдорожчий скарб", Ю. Рибчинський "Наша мова", "Україна - незалежна Держава". Стор. 41-44 (стар.), стор. 55 -57, 60 - 61 (нов.)

2. Українська мова 

Тема: "Рід і число іменників"

Впр. 101 (усно), правило стор. 39,  Впр. 106, 107 (пис)

3. Математика

Тема: "Шестицифрові числа. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Розв'язування задач".

№ 252, 253, 254.

4. Образотворче мистецтво.

Тема: Особливості створення художнього образу в об'ємі. Півник (пластилін)

5. Російська мова.

Тема: Рассматриваем слова, имеющие одно или несколько значений.

Упр. 101.


Вівторок   3 листопада  2020 року

1.  Українське читання.

Тема: О. Хорошковська "Київ - столиця України"

Стор. 45 - 46 (стар), стор. 57 - 59 (нов).

2. Українська мова 

Тема: ВІдмінювання іменників. Початкова форма іменників.

Впр. 108, 111, вивчити правило на стор. 42.

3. Математика.

Читання і записування чисел у межах 200000. Нумерація шестицифрових чисел.Розкладання чисел на розрядні доданки. 

№260, 272, 273

4. Основи здоров'я. 

Тема: Гігієна порожнини рота.

стор.36 - 39.


Середа   4 листопада  2020 року

1. Українська мова

Тема: Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями.

Впр.118

2. Математика

Тема: Клас. Таблиця розрядів і класів.Читання і записування шестицифрових чисел.

№279, 282.

3. Природознавство

Тема: Сторони горизонту. Орієнтування на місцевості.

Стор.  40 - 45.


Четвер  5 листопада 2020 року

1. Природознавство

Тема: Як орієнтуватися за допомогою компасу. Визначення сторін горізонту за Сонцем, компасом або міцевими ознаками.

Стор. 43- 48, вивчити правила визначення сторін горизонту за місцевими ознаками.



2. Українська мова.

Тема: Відмінювання іменників. Чергування голосних у коренях іменників. 

Впр. 119 (усно),  впр. 124 (пис)

3. Труд.

Тема: Робота з пластичними  матеріалами. Ліплення "Жабка на лататті"



П'ятниця  6 листопада 2020 року

1. Українське читання

Тема: Леся Храплива "Вишивані квіти"

Стор. 47 - 50 (стар),  стор.63 - 66 (нов),  читати і переказувати.

2. Математика

Тема: "Читанняі записування шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10, 100, 1000.

№291, 292.



3. Я у світі.

Тема: "Не витрачай даремно час. Планування самонавчання, взаємонавчання".

Стор. 34 - 39

4. Російська мова.

Тема: Обсуждаем слова русского и украинского языков, имеющие одно или несколько значений. Составляем диалог.

Упр. 105.


 Понеділок  9 листопада 2020 року

1. . Українське читання 

Тема: Микола Вороний "Євшан-зілля"

Стор. 51 - 54, виразно читати (стар).,   стор. 62-63 (нов.)

2. Українська мова 

Тема: "Правопис закінчень іменників жіночого роду на -а (-я) в родовому відмінку однини. 

Впр.125 (усно), впр. 128 (пис)

3. Математика

Тема:Читання і записування багатоцифрових чисел. Задачі. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі.

№ 294 (усно),  № 298, 299 (письмово).

4. Оразотворче мистецтво.

Тема: Малювання "Золота осінь".



5. Російська мова.

Тема: "Читаем, повторяем. Имя существительное"

Упр. 110.


Вівторок  10 листопада  2020 року

1. Українське читання

Тема: Роман Завадович "Маруся Богуславка"

Стор. 54 - 57 (стар), стор. 67 - 70 (нов), переказ тексту.

2. Українська мова

Тема: Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.

Впр. 132, 133 (пис),

3. Математика

Тема: Десяткова система числення. 

№ 313, 314.



4. Основи здоров'я

Тема: "Гігієна оселі. Повітря та його значення для здоров'я.

Стор. 40 - 43, скласти рекомендації "Як підтримувати чисте повітря в оселі".






Середа  11 листопада 2020 р

1. Українська мова

Тема: Правопис закінчень  іменників жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини.

Впр. 134. 137.

2. Математика

Тема: Читання і записування багатоцифрових чисел. Задачі. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі.

№ 319, 320

3. Природознавство

Тема: Для чого потрібні плани місцевості? Умовні знаки на плані місцевості. Масштаб. Читання плану місцевості.

Стор. 49 - 53




Четвер  12 листопада 2020 р

1. Природознавство.

Тема: Про що розповідають карти? Умовні знаки на географічній карті. Читання карти.

Стор. 54 - 58.



2. Українська  мова 

Тема: Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на -р в орудному відмінку однини.

Впр. 133, 135.



3. Трудове навчання.

Тема:  Робота з пластичними матеріалами. Пластилін. Ліплення об'ємних фігур тварин з творчим доповненням.(Тваринку за вибором).



П'ятниця  13 листопада 2020 р.

1. Українське читання

Тема: К. Паустовський "Сторінка сивої давнини".

Стор.57-58 (стар). стор. 71, виконати завдання після тексту.

2. Математика.

Тема: Одиниці вимірювання довжини.

№ 322, 323, вивчити міри довжини на стор. 53.


3. Я у світі.

Тема: Історія досягнень людини (в науці, у спорті, мистецтві)


Понеділок  16  листопада  2020 р

1. Українське читання.
Тема: Закувала та сива зозуля (Козацька пісня), Л. Білецький "Україна", Прислів'я.
Стор. 58 - 59 (стар), стор. 72 - 73 (нов).

2. Українська мова.

Тема: Правопис закінчень іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Порівняння сполучень іменників.
Впр. 139, 141, вивчити правило на стор. 52.

3. Математика.

Тема: Одиниці вимірювання маси. Перетворювання одиниць вимірювання маси. Задачі.

№ 334, 336, вивчити одиниці маси на стор. 53.



4. Образотворче мистецтво.

Тема: "Мальовниче село". Малювання краєвиду українського села.



Вівторок  17  листопада  2020 р

1. Українське читання.

Тема: В. Сухомлинський "Виростеш ти сину"

Стор. 62-63 (стар),  стор. 62 - 63 (нов), вірш вивчити напам'ять

2.Українська мова.

Тема: Правопис закінчень іменників у множині. Таблиця відмінювання іменників у множині.

Впр. 145, 148.

3. Математика.

Тема: Заміна одних одиниць вимірювання величин іншими. Розв'язування задач.

№ 341, 347.

4. Основи здоров'я.

Тема: Сім'я і здоров'я. Традиції збереження здоров'я в родині.

Стор. 49 - 53.


Середа  18  листопада  2020 р.

1. Українська мова.

Тема: Уживання іменників із прийменниками в різних прийменниках.

Впр. 150, 151, вивчити правило на стор. 57 підручника.

2. Математка.

Тема:  Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу.

№ 354, 355, вивчити одиниці часу.




3. Природознавство.

Тема: Для чого потрібно вміти читати плани місцевості та карти?

Стор. 59 - 61.



Четвер  19  листопада  2020 р.

1. Природознавство.

Тема: Перевір свої досягнення: що ти знаєш про план і карту. Контрольна робота.

Стор. 62.

Контрольна робота № 2 ««План і карта»

Варіант 1

1. З допомогою якого приладу визначають сторони горизонту?

а)Намагніченої стрілки;   б)компаса;     в) гномона

2.Зображення частини земної поверхні за допомогою умовних знаків   називається:

а) планом предмета;      б) малюнком місцевості;     в) планом місцевості.

3. Яким кольором на карті позначають гори?

а) Зеленим;                б) блакитним;           в) коричневим

4.Встанови відповідність

1. Горизонт          А Прилад для визначення сторін горизонту

2. Компас             Б  Весь видимий навколо нас простір

3. Масштаб          В Число, яке показує, у скільки разів   

                              зменшено (або збільшено) справжні   

                              розміри предметів і відстані між ними

5. Установи відповідність між умовними позначеннями і словами

1.    ________________                                 А   Ліс

2.   Намальовані дерева                                 Б    Шосе

3.     .  . . .                                                         В   Плодовий сад

        . . . .                      

6.Познач сторони горизонт

7.На плані ділянка має такі розміри: довжина 4 см, ширина —

 3 см. Масштаб плану: 1 см — 20 м. Обчисліть справжні розміри цієї ділянки.

               Довжина     ------

                Ширина  ------------

Контрольна робота № 2«План і карта»

Варіант 2

1. Коли лінія горизонту віддаляється?

а) Якщо рухатися назад;        б) якщо закрити очі;      в) якщо рухатися вперед.

2. Що показує масштаб?

 а) Довжину і ширину;

 б) у скільки разів зменшено дійсні розміри предмета;

 в) висоту предмета.

3.Географічна карта — це:

а) збільшене зображення невеликої території;

б) зменшене зображення окремих частин земної поверхні або усієї Землі;

в) малюнок усієї Землі

4.Встанови відповідність

1. Лінія горизонту      А Вміння знаходити на місцевості  сторони горизонту

2. Орієнтування          Б Уявна лінія, яка обмежує горизонт

3. План місцевості      В Креслення вигляду згори невеликої ділянки земної поверхні

5. Установи відповідність між географічними об'єктами та кольором

1. Гори                                              А. Зелений

2. Низовини                                      Б. Блакитний

3. Водойми                                       В. Коричневий

6.Познач сторони горизонт

7.На плані ділянка має такі розміри: довжина 6 см, ширина — 4 см. Масштаб плану: 1 см — 10 м. Обчисліть справжні розміри цієї ділянки. 

Довжина: ____ 

Ширина: __



2. Українське мова.

Тема: Правопис іменників жіночого роду із закінченням -а (-я) в орудному відмінку.

Впр. 152, 154.





 3. Трудове навчання. 

Тема: Аплікація з паперу. Квітка з паперу.




П'ятниця  20 листопада  2020 р.


1. Українське читання.

Тема: Підсумок з теми. Контрольна робота. читання мовчки. Борис Комаров "Загублені рукавички"

                                      Контрольна робота № 2.  Читання  мовчки.

 За Борисом Комаром Загублені ру

1. Прочитай текст

   Товаришів у мене багато — у школі, в нашому класі й у сусідських дворах. Але найбільше дружу з Ігорем. Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою.
   Яка в нас дружба — судіть з такої пригоди.  Коли похолодало й випав сніг, Ігореві, щоб не мерзли руки, купили зелені вовняні рукавички, м’якенькі й теплі-теплі.
  
Я теж захотів такі самі. Мама купила й мені.
   Одного разу на великій перерві ми кидалися сніжками. Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули — а в нас обох немає по рукавичці. У мене лівої, в Ігоря — правої.
   Наступної перерви майже всім класом шукали. Перерили в шкільному дворі геть увесь сніг і не знайшли.
— Ну, де вона пропала? — сумував Ігор. — Тепер удома будуть лаяти….
— І мене лаятимуть…. — журився я.
   Після того вже й учителів мало слухали на уроках. Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися.
   “А що, як віддати йому свою рукавичку? — раптом подумав я. — У нього ж права, в мене — ліва. Якраз і буде пара!..”
   Авжеж, так і зроблю — віддам свою. Тоді вдома не узнають, що він загубив, і не лаятимуть. Але якщо вже віддавати Ігореві свою рукавичку, то треба, щоб і він про це не знав!..
   Так і зробив. Наприкінці останнього уроку засунув тихцем рукавичку в Ігорів ранець, глибоко, на саме дно.
   Однак вийшло непередбачене, довелося самому дивуватися. Коли я вдома виклав на стіл зі свого ранця книжки та зошити, то разом з ними витягнув і зелену вовняну рукавичку. Спершу подумав, що ми з Ігорем переплутали ранці. Таке вже не раз було, бо вони однакові. Щоб остаточно переконатися в тому, подивився на зошити. Ні, зошити мої. Значить, не переплутали. А як же тоді в мій ранець потрапила оця рукавичка? Адже я добре пам’ятаю, що засовував її не у свій, а в Ігорів.
  Стривай, стривай, рукавичка ж із правої руки! Тепер усе ясно… виявляється, Ігор теж хотів мене виручити й засунув у мій ранець свою рукавичку. От сміхота, от комедія!..
   Хапаю рукавичку і мерщій до Ігоря. Тільки відчинив двері, відчиняються навпроти і його. Я тримаю зелену вовняну рукавичку, і у нього в руці така ж…                                                                                      (355 слів)


2. Виконай завдання

1. Визнач жанр твору.

А казка
Б оповідання
В легенда

2. У якому реченні описано пригоду, що сталася з персонажами твору?
А “Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою”.
Б “Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули, а в нас обох немає по рукавичці”.
В “Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися”.

3. Чому головний персонаж твору хотів тихцем підкласти товаришу свою річ?

а) Так було цікавіше;

б) бо товариш міг і не взяти;

в) соромився друзів.

 4. Яка головна думка твору?

а) Справжня дружба;

б) пропажа знайшлася;

в) не треба бути роззявами.

5. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності.
      __  А Пошуки рукавичок.
      __  Б Як виручити друга?
      __  В Купили рукавички.
      __  Г Що знайшли хлопці в своїх ранцях?
      __  Ґ Зустріч хлопців на сходовому майданчику
      __  Д Загубили по рукавичці.

6. Випиши
з тексту опис рукавичок

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Виконати на аркуші паперу усі завдання.

2. Математика.

 Тема: Повторення вивченого. Самостійна робота.

№ 360, 361.

Варіант 1 

1. Познач число, у якому 3 тис. 1 сот. 4 дес. 0 од.

 а) 3104;       б) 3140;        в) 3410.

 2. Познач рядок, у якому між числами потрібно поставити знак  >

 а) 25 101 □ 25 111 303 700 □ 303 707

 б) 60 600 □ 60 599 64 006 □ 64 010

 в) 55 551 □ 55 515 40 010 □ 40 001 

3. Познач розв’язок рівняння   615 : х = 3 

 а) 25;         б) 205;        в) 250. 

4. Знайди значення виразів. 

5784 + 3692 – 4526 

( 3270 – 1750 ) : 10 

5. Довжина прямокутника 46 мм, ширина – 24 мм. Знайди його периметр.

 6. Розв’яжи задачу.

 З ділянки зібрали 900 кг овочів. Третя частина становила картопля, п'ята - морква. Скільки всього кілограмів картоплі і моркви зібрали? 


Варіант 2

 1. Познач число, у якому 4 тис. 2 сот. 0 дес. 3 од. 

а) 4203;                 б) 4230;              в) 4023. 

2. Познач рядок, у якому між числами потрібно поставити знак < 

а) 17 171 □ 17 117 28 963 □ 28 936 

б) 23 153 □ 23 135 42 247 □ 42 240 

в) 54 271 □ 54 721 36 728 □ 36 827

 3. Познач розв’язок рівняння   416 : х = 4 

а) 104;               б) 14;                       в) 140. 

4. Знайди значення виразів. 

6752 – 4978 + 2834

 ( 5780 + 4320 ) : 10

 5. Довжина прямокутника 38 мм, ширина – 22 мм. Знайди його периметр. 

6. Розв’яжи задачу. 

У саду 1800 дерев. Половина всіх дерев - яблуні, третя частина від кількості яблунь – груші. Скільки разом яблунь і груш у саду?

3. Я у світі.

Тема: Роль сім'ї в моєму житті. Мій родовід. Створення "Дерева роду".




 



Популярні дописи з цього блогу