3 клас
ІV тиждень (05-07 травня)
Середа, 05 травня
Розв язування задач с.91№548,549,552 | |
РЗ впр 1,2,3 стор 99-100 | |
Четвер, 06 травня
П'ятниця, 07 травня
ІІІ тиждень (26 -30 квітня)
Понеділок, 26 квітня
Виховна година.
Бесіда: Обережно! Вибухонебезпечні предмети
Предмет | Навчальний матеріал |
Вівторок, 27 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
РЗ впр 1,2 стор 97, вивчити місяці | |
Середа, 28 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
РЗ впр 1,2 стор 98 | |
Четвер, 29 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
П'ятниця, 30 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
ІІ тиждень (19-23 квітня)
Понеділок, 19 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
Англійська мова | РЗ впр 1-2, стор 93 |
ЯДС | Відеоконференція у Viber |
Укр. мова. | Відеоконференція у Viber |
Фізична культура | Тема: ходьба по діагоналі, ходьба зі зміною частоти кроку. Загальнорозвивальні вправи. |
Вівторок, 20 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
Англійська мова | РЗ 1, 2, 3 стор 94 |
ЯДС | Відеоконференція у Viber |
Укр. мова. | Відеоконференція у Viber |
Математика | Відеоконференція у Viber |
Фізична культура | Тема: Загальнорозвивальні вправи Вправи для формування правильної постави. |
Середа, 21 квітня
Предмет | Навчальний матеріал | ||||||||||||
Англійська мова | РЗ впр 1,2 стор 95 | ||||||||||||
Мистецтво | Тема: Герої стародавніх міфів ttps://video.novashkola.ua/3-klas/mistectvo-3-klas/tema-08-i-chastina/ | ||||||||||||
Фізична культура | Тема: Загальнорозвивальні вправи Вправи для формування правильної постави. | ||||||||||||
|
| ||||||||||||
Четвер, 22 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
Мистецтво | Тема: герої стародавніх міфів https://video.novashkola.ua/3-klas/mistectvo-3 klas/tema-8-ii-chastina/ |
Інформатика | Тема: Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
Укр. мова | Відеоконференція у Viber |
Математика | Відеоконференція у Viber |
Фізична культура | Тема; загальнорозвивальні вправи Вправи для формування правильної постави. |
П'ятниця, 23 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
ЯДС | Відеоконференція у Viber |
Укр.мова | Відеоконференція у Viber |
Математика | Відеоконференція у Viber |
Болгарська мова | Відеоконференція у Viber |
І тиждень (14-16 квітня)
Середа, 14 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
ЯДС | Тема: Роль винахідників у нашому житті. Д/з: вик завд у зошиті |
Укр. мова | Тема:Словосполучення і речення. с.79-80 впр. 5 (Усно), впр 2. (письм.) Д./з.с.79 впр3. |
Математика | Тема:Ділення виду : 360:3 Виконай№ 462,464 Д/з.:№468,469 |
Мистецтво | Тема:Фантастичні пригоди в країні див https://sway.office.com/ck4LHAuJ4Y6naNWC?ref=Link |
Фізична культура | Тема:Комбінація із вправ на рівновагу Загальнорозвивальні вправи Комбінація із вправ на рівновагу.Звіроаеробіка |
Четвер, 15 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
Інформатика | Тема:Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів Д/з:Створити презентацію на 2 слайди |
Мистецтво | Тема:Фантастичні пригоди в країні див с. 88-89 с.89 завдання на вибір |
Фізична культура | Загальнорозвивальні вправи |
П'ятниця, 16 квітня
Предмет | Навчальний матеріал |
ІІ тиждень
Захід, схід – одна країна!
Це – соборна Україна!
![]() |
18.01 -22.01 2021р.
Англійська мова
18.01 впр. 1,2 стор 61
19.01 Овочі та фрукти
Інформатика
21.01 Тема: Види алгоритмів
стор. 18-19 (підручник ЯДС ІІ частина), виконати практичне завдання у Scratch-онлайн
1 | 18.01 | Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із
морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15).Вправи 1,2. Д/з с.13 Вивч. прав., с.14-15 Впр.3 проч текст (викон. завд. на вибір) |
2. | 19.01 | Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук
«Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17).Впр.1(усно), 2,5 Д/з с.16-17.,Впр.4(викон. завд. на вибір) |
3. | 20.01 | Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення
прикметників (Ч. 2, с. 18-19).Впр. 8,11 Д/з с.19 ,Впр.12 |
4. | 21.01 | Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20).Розгляньте алгоритм складання опису тварини на с. 20. Д/з с.20Вибери тварину і опиши її, користуючись підказками. |
5. | 22.01 | Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця
з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22).Вик. впр.2,4Проч твір на с.21-22 |
ЯДС
105 106 |
18.01 18.01 |
Звідки з'явилися рослини? с.12-13 Д/з вик. завд у зош з теми. Визначаю умови для життя рослин. с.14 впр1 |
107 108 |
19.01 19.01 |
Визначаю умови для життя рослин. с.15.Впр.2 Д/з вик. завд у зош з теми. Пристосування рослин. с.16 Впр.1,2 |
109 |
20.01
|
Пристосування рослин. с.17 Впр.3,4 Д/з вик. завд у зош з теми. |
110 111 |
22.01 22.01 |
Як
розмножуються рослини? с.20-21Впр.1,3
|
Математика
85 |
19 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування
задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.Вик. №49,52 на с.10,11 |
Д/з с.11№55,56 |
86 |
20 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача
на зведення до одиниці, що містить буквені дані. |
Д/з с.13 №65,66 |
87 |
21 |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників. Периметр трикутника. |
Д/з с.15 №75,76 |
88 |
22 |
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць
дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. |
|
20.01. У світі реального та уявного.
Темп.
Українські народні інструменти.с. 70
оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти).
Розспівка
Виконання:
«Щебетала пташечка» (українська народна пісня)
(с. 70-71).
21.01.У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко.
Контрастні кольори.
Зображення фантастичної тварини(с. 73).
Фізична культура
52 |
18.01 |
Піднімання
зігнутих і прямих ніг з вису та з положення лежачи на спині. Рівномірний біг
у повільному темпі. |
53 |
20.01 |
Згинання і розгинання
рук з різних вихідних положень. Стрибки через скакалку до 2 хв. |
54 |
21.01 |
Стрибки
вгору з упору присівши; загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами, з
гантелями. |
11.01 -15.01 2021р.
Англійська мова
11.01 впр 1,2 с.58 (пис. у робочому зошиті)
12.01 Різдво в Україні
Інформатика
14.01 Тема: План дій, інструкція, команда
Стор 10-11 (підручник ЯДС ІІ частина), виконати практичне завдання у Scratch-онлайн
Болгарська мова.
Строеж на думата.
Укр. мова
1. |
11.01 |
Поняття про прикметник. В. Поличок
«Різнокольоровий дощик» (с. 6-7).
Впр.1, 2(усно) Д/з с.6 Вивч.
прав.,Впр.3 |
2. |
12.01 |
Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин
«Намалюю вітер...» ( с. 8-9). Впр.1 (усно) ,2 Д/з с.8-9.,Впр.3 |
3. |
13.01 |
Розвиток мовлення. Опис предмета ( с. 9-10) Прочитай правило на с. 9. Впр.1(усно) с.10 Д/з с.10, Впр.2 |
4. |
14.01 |
Словосполучення прикметників з іменниками ( с.
10-11) Впр.1(усно), 3. Д/з с.11 ,Впр.2(відредагуй
і запиши.) |
5. |
15.01 |
Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д.
Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені
героїв твору (с. 11-13). Впр.3(усно) |
ЯДС
Розділ «Живі організми.
Рослини» |
||
98 99 |
11.01 |
Що потрібне
рослинам? Ознайомитися
та зробити с. 4.Завд. 1,2 Д/з: с.5 Завд. 4 |
100 101 |
12.01 |
Досліджую квіткові рослини. Ознайомитися та зробити с.7. Завд.4,5 Д/з с.7 Завд.3 |
102 |
13.01 |
Дізнаюсь про
особливості хвойних рослин. Ознайомитися та зробити. с.8,9 Завд. 1,2 Д/з с.9 Завд.3 |
103 104 |
15.01 |
Дізнаюсь про
особливості хвойних рослин. Ознайомитися та зробити Завд. с. 9 Завд.4 Д/з Завд. у зошиті Звідки з'явилися рослини? Ознайомитися та зробити . с12. Завд. 1,2 |
Математика
ІI семестр |
|||
Додавання та віднімання
чисел у межах 1000 (продовження) |
|||
81 |
12.01 |
Додавання та віднімання трицифрових чисел.№1 (усно) Розв’язування задач вивчених видів.№3, 4 Рівняння.№6 |
Д/з с.4 №10,11 |
82 |
13.01 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. №14-16 |
Д/з с.6 №20,21 |
83 |
14.01 |
Письмове додавання
двоцифрових чисел. №23,24,26.Творча робота над задачами. |
Д/з с8 №31,32 |
84 |
15.01 |
Письмове додавання трицифрових чисел. №34,35,42. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь. |
|
Мистецтво
13.01. Чарівні дива (продовження).
Темп і динаміка.
Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» ( фрагменти).
Виконання мелодій у помірному й повільному темпах.
Створення контрастних звукових картин зими (с. 66-67).
14.01. Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал.
Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69).
№ |
Дата |
Тема |
|
|
ІІ семестр (57 годин) |
||
49 |
11.01 |
Загартування як засіб зміцнення
здоров’я. https://www.youtube.com/watch?v=KG9oM693MMc&t=447sЗимові рухливі ігри. Зимові ігри без снігу:1) «Оригінальні сніжки Виготовити сніжки насправді можна і без снігу — з підручних матеріалів, легких і малоцінних. Підійде папір, газети або старі шкарпетки, набиті поролоном, синтепоном, сухою травою. Грати можна вдвох, втрьох, і навіть вдесятьох, поділившись на команди.Варіантів гри є дуже багато, ми наведемо найбільш цікаві: «Хто далі?»— Гравці стають у шеренгу. В кожній руці вони тримають по сніжку. За вказівкою дорослого: «Кидай правою (лівою)!» — всі одночасно намагаються кинути її якомога далі (до паркану, ялинки або іншого орієнтиру). Чий сніжок пролетить далі інших, той вважається переможцем. «Мішень» — Діти грають групами по кілька осіб, кожен готує для себе по 5 сніжок. На стіні потрібно намалювати крейдою коло діаметром 75 см або поставити на пеньку пластикове відерце. Діти стають на відстані 6 кроків від мішені і намагаються влучити в неї. Спочатку одна дитина кидає поспіль всі свої сніжки, решта стежать за нею і підраховують, скільки влучних кидків вдасться їй зробити. Потім кидає сніжки наступний. «Снайпери» — На лавку, доріжку або якесь підвищення потрібно покласти яскравий кубик, кеглю чи інший предмет. А діти мають спробувати збити його сніжком. Можна поставити для збивання кілька однакових або різних предметів. В цьому випадку в грі одночасно братиме участь більше дітей — по числу предметів-цілей. «Снігові бої» — Якщо на майданчику багато діток, можна поділити їх на дві команди, а майданчик — на два ігрові поля. І перекидати сніжки на ворожу територію. Перемагає та команда, у якої на ділянці в момент умовного сигналу буде менше сніжок.
|
|
50 |
13.01 |
Елементи акробатики. Дитячий фітнес: танцювальна аеробіка. Стрибки у кроці, стрибки по купинах |
|
51 |
14.01 |
Загальнорозвивальні вправи на формування постави. Положення тіла у просторі: вправи з різних вихідних положень: лежачи, сидячи; з виконанням упорів та у висах. |
|
Застосовую знання про природу. ст 88-89
Діагностична робота. Я досліджую світ 3 клас.Які властивості має повітря
Тема: «Як людина пізнає
природу»
ПІ___________________________________________________________ Дата___________
1.Заповни дані спостереження за природою.
1 Яка зараз пора року?
2Яке число і місяць?
3.Чи є сонечко?
4.Яке сьогодні небо?
5.А опади сьогодні були?
6.А чим займаються люди?
2. Обери об’єкт неживої природи.
а)гриб б) ґрунт в) горобець
3. Вкажи
рядок, у якому перераховано об’єкти живої природи.
а) Сонце, зорі, місяць; б) рослини, тварини, гриби; в) люди, вода, повітря.
4. Які органи
чуття допомагають людині пізнавати природу?
а) тільки зору, слуху і дотику; б) тільки нюху, смаку і
дотику;
в) зору, слуху, нюху, смаку і дотику.
А) телескоп,
Б) мікроскоп,
В) лупа.
_____________ ____________
________________
___________________
______________
_____________ ____________ _______________ __________________ ______________
7. Зіграй у гру «Четвертий
зайвий». Обведи «зайвий» предмет.
8. Розв’яжи
задачу.
Запиши слова-ознаки для опису
білки.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Використай відомі тобі
методи пізнання і заповни таблицю.
Об’єкт дослідження |
Колір |
Форма |
Довжина |
Кількість основних прожилок |
Результат порівняння довжин листка з товаришем
|
____________ |
_________ |
__________ |
□□_____ |
□□____ |
□□□□□□
|
Застосовані
методи пізнання: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Застосовані
прилади: __________________________________________________________
Самооцінювання(постав
+ у відповідному квадратику)
Українська мова
Діагностична робота . ст 51 підручника
Фізична культура.
Вівторок. 03.11.
Я досліджую світ .
Середа 04.11.
Четвер.05.11.
Богатирі в мультиплыкації . с34-35
https://video.novashkola.ua/3-klas/mistectvo-3-klas/tema-04-ii-chastina/
Укр. мова.
Тема: "Пан Коцький"с. 61-64. Впр. 2.
Вівторок 10. 11.
Укр. мова.
Діагностична робота з теми « Слово. Значення слова»
Прізвище та
ім’я_______________________
1.Слова протилежні
за значенням називаються…
а) Синоніми
б) антоніми
в) омоніми
2.Талант,хист,здібність
це...
а) антоніми
б) синоніми
в) омоніми
3.В якому
словосполученні вжито слова в
переносному значенні?
а) густий ліс
б) густий туман
в) густе волосся
4.Яким словом
можна замінити вираз « Накивати п’ятами»
а)прибігти
б) втікти
в) сховатись
5. Запиши слова
протилежні за значенням
Тепло-
Тихо-
Бруд-
Легкий-
6.Підкресли слова вжиті
в переносному значенні
Ховався ранішній туман,
В росі сріблився сизий лан,
І на верхів’ях лісу сонце грало.
7. Запиши в два стовпчики слова : 1- слова ,що
мають одне значення
2- багатозначні слова
Ручка,кран, птах, журавель ключ, хата,
ніжка, машина.
|
|
|
|
|
|
|
|