3 клас

ІV тиждень (05-07 травня)

Середа, 05 травня

 Ядс

 Тема"Ми- громадяни Украъни.Ми - Эвропейці" с149 вик завд у зошиті

 Укр. мова.

Тема: Типи текстів с.98-100 вик впр.1,2  Д/з вик. письмо для себе на с. 100.

 Математика

 Тема:Частини.  Позначення частин числа цифрами.


 Розв язування задач с.91№548,549,552

 Мистецтво

 Повторіть абетку Лясольки с.120 Виконайте поспівкуПоспівайте


 Фізична культура

 комплекси фізичних вправ ранкової гімнастики


 Англійська мова

 

РЗ впр 1,2,3 стор 99-100

 

 

 

 

Четвер, 06 травня



 Інформатика

 Тема:Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.


 Математика

 Тема

Вик №559,560,561   Д/з №567,568

 Фізична культура

 Комплекс вправ ранкової гімнастики


Мистецтво  

 Повторіть абетку Барвика с.120с.116-117 Виліпи морозиво чи тортик з морозива

 

 

 

 

 

 

 

 

П'ятниця, 07 травня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ІІІ тиждень (26 -30 квітня)

Понеділок, 26 квітня

Виховна година.

Бесіда: Обережно! Вибухонебезпечні предмети 







Предмет

Навчальний матеріал

 Англійська мова

 впр 3,4,5 стор 96

 ЯДС

Онлайнконференція у

 Укр мова

Онлайнконференція у

 Фізична культура

 Тема: Загальнорозвивальні вправи.



 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок, 27 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

 Англійська мова

 

РЗ впр 1,2 стор 97, вивчити місяці

 ЯДС

 Онлайнконференція у 

 Укр. мова.

 Онлайнконференція у 

 Математика

 Онлайнконференція

 Фізична культура

 Тема різновиди ходьби та бігу





 

 

 

 

 

 

Середа, 28 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

 Англійська мова

 

РЗ впр 1,2 стор 98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер, 29 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

 Інформатика

 Тема:Утворення нового слайду, текстового вікна/поля


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П'ятниця, 30 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

 Бесіда-інструктаж

Попередження дитячого травматизму під час Великодніх та травневих свят. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ІІ тиждень (19-23 квітня)

Понеділок, 19 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

Англійська мова
РЗ  впр 1-2, стор 93

ЯДС

Відеоконференція у Viber

Укр. мова.

Відеоконференція у Viber

Фізична культура

Тема: ходьба по діагоналі, ходьба зі зміною частоти кроку.
Загальнорозвивальні вправи.


 

  

Вівторок, 20 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

Англійська мова
РЗ 1, 2, 3 стор 94

ЯДС

Відеоконференція у Viber

Укр. мова.

Відеоконференція у Viber

Математика

Відеоконференція у Viber

Фізична культура

Тема: Загальнорозвивальні вправи


  Вправи для формування правильної постави.

 Фізична культура

                                                                Середа, 21 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

Англійська моваРЗ впр 1,2 стор 95

Мистецтво

Тема: Герої стародавніх міфів   
ttps://video.novashkola.ua/3-klas/mistectvo-3-klas/tema-08-i-chastina/

Фізична культура

Тема: Загальнорозвивальні вправи

Вправи для формування правильної постави.




ЯДС

  

Укр. мова.


Математика



Відеоконференція у Viber


Відеоконференція у Viber


Відеоконференція у Viber


 

  Четвер, 22 квітня





Предмет

Навчальний матеріал


МистецтвоТема: герої стародавніх міфів
https://video.novashkola.ua/3-klas/mistectvo-3 klas/tema-8-ii-chastina/

Інформатика  

Тема: Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

Укр. мова

Відеоконференція у Viber

Математика

Відеоконференція у Viber

Фізична культура

Тема; загальнорозвивальні вправи

Вправи для формування правильної постави.


 

П'ятниця, 23 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

ЯДСВідеоконференція у Viber

Укр.мова

Відеоконференція у Viber

Математика

Відеоконференція у Viber

Болгарська мова

Відеоконференція у Viber


 

І тиждень (14-16 квітня)

Середа, 14 квітня




Предмет

Навчальний матеріал

ЯДСТема: Роль винахідників у нашому житті.
Д/з: вик завд у зошиті

Укр. моваТема:Словосполучення і речення.

с.79-80 впр. 5 (Усно), впр 2. (письм.)
Д./з.с.79 впр3.
МатематикаТема:Ділення виду : 360:3
Виконай№   462,464
Д/з.:№468,469

МистецтвоТема:Фантастичні пригоди в країні див 
https://sway.office.com/ck4LHAuJ4Y6naNWC?ref=Link
Фізична культураТема:Комбінація із вправ на рівновагу

Загальнорозвивальні вправи

Комбінація із вправ на рівновагу.


Звіроаеробіка


Четвер, 15 квітня

Предмет

Навчальний матеріал

ІнформатикаТема:Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів 


Д/з:Створити презентацію на 2 слайди

МистецтвоТема:Фантастичні пригоди в країні див  с. 88-89 с.89 завдання на вибір
Фізична культура
Загальнорозвивальні вправи








П'ятниця, 16 квітня

Предмет

Навчальний матеріал
















ІІ тиждень

















В ланцюжку літер заховалися 5 слів. Знайди їх та дізнайся, яка наша держава



 Захід, схід – одна країна!

Це – соборна Україна!







18.01 -22.01 2021р.

Англійська мова

18.01 впр. 1,2 стор 61

19.01 Овочі та фрукти


впр 1,2 стор 62
20.01 впр 1,2 стор 63

Інформатика

21.01 Тема: Види алгоритмів

 стор. 18-19 (підручник ЯДС ІІ частина), виконати практичне завдання у  Scratch-онлайн 

Болгарська мова
Фонетика.Звукове и букви. Изговор и правопис. с.58

с.59 Упр. 1,5
Укр. мова

1                        

18.01

Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15).Вправи 1,2.

Д/з  с.13 Вивч. прав.,  с.14-15 Впр.3 проч текст (викон. завд. на вибір) 

2.                      

19.01

Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17).Впр.1(усно), 2,5

Д/з  с.16-17.,Впр.4(викон. завд. на вибір) 

3.                      

20.01

Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19).Впр. 8,11

Д/з  с.19 ,Впр.12

4.                      

21.01

Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20).Розгляньте алгоритм складання опису тварини на с. 20.

Д/з  с.20Вибери тварину і опиши її, користуючись підказками.

5.                      

22.01

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22).Вик. впр.2,4Проч  твір на с.21-22



ЯДС

105

106 

18.01 

18.01

  Звідки з'явилися рослини?      с.12-13                                                                                                     Д/з  вик. завд у зош з теми.            Визначаю умови для життя рослин.  с.14 впр1                                                        

107


108

 19.01

                          19.01         

Визначаю умови для життя рослин.     с.15.Впр.2                                                                                        Д/з  вик. завд у зош з теми.  

  Пристосування рослин.     с.16 Впр.1,2                                                                                        

109

20.01 

 

Пристосування рослин.   с.17      Впр.3,4                                                                                                             Д/з  вик. завд у зош з теми.                                                                                                  

110

111

22.01 

22.01 

Як розмножуються рослини? с.20-21Впр.1,3

                                                                                 

  Математика

  85

19

Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.Вик. №49,52 на с.10,11

 Д/з с.11№55,56  

  86

20

Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані.Вик. №58,59,61 на с.12

 Д/з с.13 №65,66  

 

     87 

21

Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників. Периметр трикутника.


Вик. №68,69 ,71на с.14

 Д/з с.15 №75,76 

 

    88

22

Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Вик. №77,78(усно),79,86 на с.16,17

 

Мистецтво 

20.01. У світі реального та уявного. 



Темп.

Українські народні інструменти.с. 70
Руханка


Слухання: «Створюємо    

            оркестр» (у виконанні НА- ОНІ,  фрагменти). 

Розспівка

 Виконання:  

            «Щебетала пташечка» (українська  народна пісня)


(с. 70-71).

21.01.У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко.


           Контрастні кольори.

Фізкультхвилинка


 

Зображення фантастичної тварини(с. 73).

Фізична культура

 

52

 18.01

Піднімання зігнутих і прямих ніг з вису та з положення лежачи на спині. Рівномірний біг у повільному темпі.

53

 20.01

Згинання і розгинання рук з різних вихідних положень. Стрибки через скакалку до 2 хв.

54

 21.01

Стрибки вгору з упору присівши; загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами, з гантелями.

11.01 -15.01 2021р.

Англійська мова

11.01 впр 1,2 с.58 (пис. у робочому зошиті)

12.01 Різдво в Україні 


впр. 1,  2  стор. 59
13.01. впр 1 стор 60 (робочий зошит)

Інформатика

14.01 Тема: План дій, інструкція, команда

 Стор 10-11 (підручник ЯДС ІІ частина), виконати практичне завдання у  Scratch-онлайн 

                                                         

                                                Болгарська мова. 


Строеж на думата.

Сродни думи



Укр. мова

1.                      

11.01

Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик» (с. 6-7).  Впр.1, 2(усно)

Д/з  с.6 Вивч. прав.,Впр.3

2.                      

12.01

Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...» ( с. 8-9). Впр.1 (усно) ,2

Д/з  с.8-9.,Впр.3

3.                      

13.01

Розвиток мовлення. Опис предмета ( с. 9-10)  Прочитай правило на с. 9. Впр.1(усно) с.10

Д/з  с.10, Впр.2

4.                      

14.01

Словосполучення прикметників з іменниками ( с. 10-11) Впр.1(усно), 3.

Д/з  с.11 ,Впр.2(відредагуй і запиши.)

5.                      

15.01

Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору (с. 11-13). Впр.3(усно)


                                                     

                                                 ЯДС

 

Розділ «Живі організми. Рослини»

 

98

99

11.01

Що потрібне рослинам?                                                                  Ознайомитися та зробити с. 4.Завд. 1,2                       
                                  
Д/з:  с.5 Завд. 4
100

101

12.01

Досліджую квіткові рослини.  
Ознайомитися та зробити с.7. Завд.4,5

Д/з  с.7 Завд.3

102

13.01

Дізнаюсь про особливості хвойних рослин. 
 Ознайомитися та зробити. с.8,9 Завд. 1,2                          

 Д/з  с.9 Завд.3

103

104

15.01

Дізнаюсь про особливості хвойних рослин. 
 Ознайомитися та зробити Завд. с. 9 Завд.4
 Д/з   Завд. у зошиті
Звідки з'явилися рослини?                                                 Ознайомитися та зробити с12. Завд.  1,2 
                                     

        
                                                                  Математика

ІI семестр

Додавання та віднімання чисел у межах 1000 (продовження)

   81

12.01

Додавання та віднімання трицифрових чисел.№1 (усно)   Розв’язування задач  вивчених видів.№3, 4  Рівняння.№6

 Д/з с.4 №10,11 

  82

13.01

Письмове додавання двоцифрових чисел.                №14-16

  Д/з с.6  №20,21

  83

14.01

Письмове додавання двоцифрових чисел. №23,24,26.Творча робота над задачами.№25

  Д/з  с8 №31,32 

  84

15.01

Письмове додавання трицифрових чисел. №34,35,42. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь.

 



                                                                 
Мистецтво

13.01.  Чарівні дива (продовження).


 Темп і динаміка.

           


 Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (  фрагменти).   

Ритмічна вправа
Розспівка

      Виконання мелодій у помірному й повільному темпах.   

             Створення контрастних звукових картин зими (с. 66-67).

14.01. Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал. 

    Зображення  фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69).


  Фіз-ра

 Дата

              Тема

 

 

ІІ семестр (57 годин)

49

 11.01

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. https://www.youtube.com/watch?v=KG9oM693MMc&t=447sЗимові рухливі ігри.

Зимові ігри без снігу:

  1) «Оригінальні сніжки                                                      Виготовити сніжки насправді можна і без снігу — з підручних матеріалів, легких і малоцінних. Підійде папір, газети або старі шкарпетки, набиті поролоном, синтепоном, сухою травою.

Грати можна вдвох, втрьох, і навіть вдесятьох, поділившись на команди.

    Варіантів гри є дуже багато, ми наведемо найбільш цікаві:

«Хто далі?» 
— Гравці стають у шеренгу. В кожній руці вони тримають по сніжку. За вказівкою дорослого: «Кидай правою (лівою)!» — всі одночасно намагаються кинути її якомога далі (до паркану, ялинки або іншого орієнтиру). Чий сніжок пролетить далі інших, той вважається переможцем.
«Мішень» — Діти грають групами по кілька осіб, кожен готує для себе по 5 сніжок. На стіні потрібно намалювати крейдою коло діаметром 75 см або поставити на пеньку пластикове відерце. Діти стають на відстані 6 кроків від мішені і намагаються влучити в неї. Спочатку одна дитина кидає поспіль всі свої сніжки, решта стежать за нею і підраховують, скільки влучних кидків вдасться їй зробити. Потім кидає сніжки наступний.
«Снайпери» 
— На лавку, доріжку або якесь підвищення потрібно покласти яскравий кубик, кеглю чи інший предмет. А діти мають спробувати збити його сніжком. Можна поставити для збивання кілька однакових або різних предметів. В цьому випадку в грі одночасно братиме участь більше дітей — по числу предметів-цілей.
«Снігові бої»
 — Якщо на майданчику багато діток, можна поділити їх на дві команди, а майданчик — на два ігрові поля. І перекидати сніжки на ворожу територію. Перемагає та команда, у якої на ділянці в момент умовного сигналу буде менше сніжок.

 

50

 13.01

Елементи акробатики.




Дитячий фітнес: танцювальна аеробіка.

Стрибки у кроці, стрибки по купинах

 

51

 14.01

Загальнорозвивальні вправи на формування постави.


Положення тіла у просторі: вправи з різних вихідних положень: лежачи, сидячи; з виконанням упорів та у висах.

 

                                






Понеділок 02. 11. 2020р. 

Я досліджую світ .

Застосовую знання про природу. ст 88-89

Діагностична робота. Я досліджую світ 3 клас.Які властивості має повітря

Тема: «Як людина пізнає природу»

ПІ___________________________________________________________  Дата___________

1.Заповни дані спостереження за природою.

1 Яка зараз пора року?

2Яке число і місяць?

3.Чи є сонечко?

4.Яке сьогодні небо?

5.А опади сьогодні були?

6.А чим займаються люди?

2. Обери  об’єкт неживої природи.

 а)гриб                   б) ґрунт           в) горобець

3. Вкажи рядок, у якому перераховано об’єкти живої природи.

  а) Сонце, зорі, місяць;   б) рослини, тварини, гриби;   в) люди, вода, повітря.

4. Які органи чуття допомагають людині пізнавати природу?

  а) тільки зору, слуху і дотику;                  б) тільки нюху, смаку і дотику; 

  в) зору, слуху, нюху, смаку і дотику.

5. Вкажи назву приладу зображеного на малюнку.

 А) телескоп,

 Б) мікроскоп,

 В) лупа.

6. Розглянь малюнки, визнач і запиши методи пізнання природи.

 

_____________  ____________  ________________  ___________________  ______________

_____________  ____________    _______________   __________________  ______________

 

 

7. Зіграй у гру «Четвертий зайвий». Обведи «зайвий» предмет.

 

 

8. Розвяжи задачу.

 Червона білка – найменша з деревних білок, що живуть у США. Ще восени працьовита і спритна білка починає збирати шишки, які вона закопує в вологому ґрунті, або ховає в дуплах. В одній коморі може бути 150 шишок. Довжина тіла білки 23 см, маса- 360 грамів, а довжина хвоста -16 см.  На скільки хвіст коротший за довжину тіла?   Скільки шишок можна знайти в дуплах 5 білок?

Запиши слова-ознаки для опису білки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Використай відомі тобі методи пізнання і заповни таблицю.

 

Об’єкт

дослідження

Колір

Форма

Довжина

Кількість основних прожилок

Результат порівняння довжин листка з товаришем

 

 

____________

 

_________

 

__________

□□_____

□□____

□□□□□□

 

 

Застосовані методи пізнання: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Застосовані прилади: __________________________________________________________

 

Самооцінювання(постав + у відповідному квадратику)


Українська мова


Діагностична робота . ст 51 підручника

Фізична культура.


https://www.youtube.com/watch?v=Ea9KITH96_s&list=PLFVSJgZgf7h-
mRedvhj36lLesZdi-yWWV

Вівторок. 03.11.

Укр. мова
Однозначні і багатозначні слова.  Власне українські слова і слова з іншомовних слів
с. 52   (вивч. правило), впр.2    (письмово),  с. 53 впр.4(усно)
Пряме і переносне значення. Народна легенда "Кам яна голова." с.57-59

Математика.
Таблиця множення числа 7 і ділення на 7. Розв язування та порівняння задач
 Побудова квадрата за його периметром.  с.44№263 ,264 , 
Задачі на знаходження четвертого пропорційного. с.45-46 № 265-270 , 
Я досліджую світ .
Вивчаю властивості речовин  на прикладі води с90-91.ознайомитися (у),
Вивчаю властивості води в довкіллі.с.92-93. Ознайомитися.

Середа 04.11.

Укр. мова. Омоніми і багатозначні слова https://www.youtube.com/watch?v=1T4ygOPZ7sg
 с.55, 56 впр2вивч. прав.с.57 впр5
Математика.
\Розв язування задач двома способами. Нерівності. Складання виразів за таблицею.с.47-48 №279-280, 284,286, 291.
Я досліджую світ .
Де на землі міститься вода.   с.94-95.


Звідки у воді сіль.  с. 98-99.






Мистецтво. Дружба та братство-найбільше багатство. с24-25






Богатирі в мультиплікації . с.№2-33

https://video.novashkola.ua/3-klas/mistectvo-3-klas/tema-04-i-chastina/

Четвер.05.11.

Укр. мова
Робота з дитячою книжкою. Міфи та легенди українців. 

Математика.
Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур. с. 52-53  №315-316

Мистецтво. 

Богатирі в мультиплыкації . с34-35


https://video.novashkola.ua/3-klas/mistectvo-3-klas/tema-04-ii-chastina/

П'ятниця 06.11
Български език.
Тема: Глагол.  Лице и число.  Глагол съм.


Я досліджую світ .
Тема: Вода в житті людини.   с.100-101
Вода :друг чи ворог. с.102-103


Понеділок 09. 11.  

Я досліджую світ .
Тема: Які властивості має повітря? ст.108-109 

Укр. мова.
Тема:   "Пан Коцький"с. 61-64. Впр. 2.

Вівторок 10. 11.  

Я досліджую світ .
Тема:Вивчаю складники повітря повітря? ст.110-111 



Укр. мова
Тема: Антоніми. Українські героіко-фантастичні казки.
с. 64  (вивч. правило), впр.3.

Математика.
Тема: Задачі на знаходження четвертого пропорційного другого виду.  Рівняння. Побудова кола і трикутника.  с.56 №332,333 , 
 
Середа 11.11
Мистецтво. 
Тема: Козацькому роду нема переводу.https://sway.office.com/JyJUHFg7HyEnqoPn?ref=Link
Гра "Знайди музичны ынструменти."
П'ятниця 13.11
Български език.
Тема: Работа върху формите на глаголнуто време в текстовете   с35-38 



Я досліджую світ .






Укр. мова.

Діагностична робота з теми « Слово. Значення слова»                                                                                     

Прізвище та  ім’я­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_______________________

1.Слова протилежні за значенням називаються…

а) Синоніми

б) антоніми

в) омоніми

 

2.Талант,хист,здібність це...

а) антоніми

б) синоніми

в) омоніми

 

3.В якому словосполученні  вжито слова в переносному значенні?

а) густий ліс

б) густий туман

в) густе волосся

 

4.Яким словом можна замінити вираз « Накивати п’ятами»

а)прибігти

б) втікти

в) сховатись

 

5. Запиши слова протилежні за значенням

Тепло-                                                     Тихо-

Бруд-                                                        Легкий-

 

6.Підкресли слова вжиті в переносному значенні

Світало. Сонечко вставало,

Ховався ранішній туман,

В росі сріблився сизий лан,

І на верхів’ях лісу сонце грало.

 

7. Запиши  в два стовпчики слова : 1- слова ,що мають одне значення 

2- багатозначні слова

Ручка,кран, птах, журавель ключ, хата, ніжка, машина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Популярні дописи з цього блогу